خال گفت: تا شب گذشته تدفین حدود ۴۱ هزار و ۵۹۱ فوتی کرونا در سایت ما انجام شده است.

 

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا در جلسه شورا اظهار کرد: در رابطه با کرونا، تجهیز و در اختیار قرار دادن مکان مناسب و همکاری حداکثری با سپاه جهت نصب تجهیزات لازم برای تطهیر اموات فوت شده مبتلا به ویروس کرونا انجام و همچنین اولین جلسه هماهنگی در همان ساعات اولیه و تشکیل کمیته بحران جهت پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و اقدامات مراقبتی ویژه در سازمان بهشت زهرا (س) در سال ٩٨ برگزار شد.

وی ادامه داد: مشاوره‌هایی برای انتقال تجارب و آموزش‌های لحظه به لحظه به آرامستان‌های درگیر بحران، تجهیز و آماده سازی سوله‌های بحران مستقر در بهشت زهرا، تجهیز پرسنل عروجیان برای پیشگیری از انتشار کرونا و طراحى سیستم‌های جدید ضدعفونی از اقداماتی است که انجام شده است.

مديرعامل بهشت زهرا تصريح كرد: از همان زماني كه كرونا شروع شد، ١٢ مرحله چكاپ پرسنل بهشت زهرا انجام گرفت و تا شب گذشته تدفين حدود ۴۱ هزار و ۵۹۱ فوتی کرونا در سایت ما انجام شده است.

وی افزود: تست کرونای ۲۲۵ پرسنل بهشت زهرا مثبت شد، اما سریعا به قرنطینه رفتند و تا به امروز تلفاتی نداشته ایم.

خال تصریح کرد: بهشت زهرا به دفن جمعی رو نیاورده و اصلا چنین اتفاقی رخ نداد، ما قطعه کرونایی نداشتیم و مردم هرکجا می‌خواستند ما امواتشان را دفن می‌کردیم.

وی گفت: در بهشت زهرا همیشه پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده است، رئیس جمهور ٢ مرتبه به بهشت زهرا آمد و بسیاری از مسئولان حامی ما بودند ظرفیت تدفین روزانه در بهشت زهرا در زمان بحران تا ۲۴۰ نفر هم افزایش پیدا می‌کرد با اینکه در شرایط عادی این عدد بین ۱۶۰ الی ١٨٠ نفر است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار